ЯК СКОРИСТАТИСЯ НАЦІОНАЛЬНИМ РОУМІНГОМ? І ЯК ЦЕ ДОПОМОЖЕ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ?

В умовах військового стану в Україні там, де ведуться бойові дії, можуть пошкодити базові станції чи інше обладнання одного чи декількох операторів. Якщо абоненти одного оператора залишилися без зв’язку, вони можуть повернути собі можливість зв’язку завдяки національному роумінгу, створеному найпопулярнішими в Україні операторами мобільного зв’язку «Київстар», «Vodafone» та «Lifecell». Національний роумінг – телекомунікаційна послуга, яка забезпечує можливість абонентам одного оператора мобільного зв’язку на території України, отримувати телекомунікаційні послуги в мережі іншого оператора (операторів) у межах України. Це означає, що ви можете обрати будь-якого доступного в даний момент мобільного оператора в Україні незалежно від того, яка SIM-картка стоїть у Вашому телефоні. Тариф при цьому залишиться таким самим, який Ви мали у вашого оригінального оператора.

Аби підключитися до іншого оператора зі смартфона з операційною системою Android, потрібно виконати наступні кроки:

  1. Зайти в «Налаштування» смартфона. Оберіть пункт «Мобільна мережа» (в залежності від моделі вашого смартфона або версії прошивки він може також мати назву «Мобільні дані», «Підключення», «Оператор»).
  2. Вимкнути автоматичний вибір мережі, зсунувши повзунок вліво. При цьому почнеться пошук доступної мережі, що може зайняти кілька секунд.
  3. Знайдіть та виберіть доступну мережу «Київстар», «Vodafone» або «Lifecell» (якщо зв’язок не з’явився, спробуйте ще раз або виберіть іншого оператора).

Для того, аби в iPhone вибрати мережу власноруч, потрібно виконати наступні кроки:

  1. Зайти в «Параметри» iPhone. Обрати пункт «Стільниковий зв’язок».
  2. Активувати пункт «Вибір мережі», перемістивши повзунок вправо, а потім знайти й обрати доступну мережу.

Важливо пам’ятати при цьому, що потрібно регулярно хоча б два рази на день перевіряти, чи працює зв’язок Вашого оригінального оператора, щоб не перевантажувати мережу, до якої Ви зараз підключені. Такі перевантаження будуть негативно впливати на якість зв’язку.

Зараз мобільні оператори «Київстар», «Vodafone» та «Lifecell» розсилають своїм абонентам інструкції з користування національним роумінгом та прохання передавати цю інформацію своїм знайомим, аби вони могли залишатися на зв’язку у разі виникнення проблем з підключення до свого мобільного оператора. Полтавський НДЕКЦ МВС також допомагає поширити інформацію про національний роумінг на офіційному сайті та своїх сторінках у соціальних мережах.

Залишайтесь на зв’язку! Все буде Україна!